Termékek Menü

Általános Szerződési Feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni a KONTASET webshopnak (https://www.kontaset.hu), olvassa el figyelmesen a jelen vásárlási feltételeket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező  érvényűnek tekinti magára nézve. Amennyiben szolgáltatásunkat igénybe veszi, a jelen vásárlási feltételeket a vásárlásra kötelező érvényűnek tekinti.

 

A KONTASET webshop üzemeltetőjének adatai:

- Cégneve: KONTASET Vázszerkezet Gyártó- és Szolgáltató Kft

- Rövid elnevezése: KONTASET Kft

- Székhelye: 1201 Budapest, Helsinki út 53.

- Fióktelepe: 6600 Szentes, Csongrádi út 1.

- Adószáma: 10325988-2-43

- Cégjegyzék száma: 01-09-065999

- Elektronikus elérhetőség: info@kontaset.hu

- Telefon: +36 1 421-3001

- Telefax: +36 1 421-3000

A vásárlás módja

A megjelenített termékek online megrendelés útján, a rendelésnél megadott címre történő szállítással, vagy székhelyünkön, fióktelepünkön történő személyes átvétellel vásárolhatók meg.

 

A megrendelt termékek köre

- Hálózati elosztók és tartozékok

- Rackszekrények és tartozékok

- Kártyarekeszek és tartozékok

- Kültéri szekrények és tartozékok

- Munkabútorzat és tartozékok.

A megrendelhető egyedi termékek mindegyike megtalálható a webshopban. A termékeknél megjelenített termékárak tartalmazzák a törvényben előírt általános forgalmi adót, valamint az alábbiak szerint esetenként a házhoz szállítás díját is. A termék szállítása során csomagolási költség nem kerül felszámításra.

A termék adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változtatás miatt.

 

A rendelés módja

A rendelés regisztrációval és regisztráció nélkül is lehetséges.

Regisztráció esetén a legközelebbi rendelésnél nem kell az adatokat újra megadni. Lehetőség van a korábbi rendelések áttekintésére.

 

A kosár használata

A kosár használata során a következőképpen kell eljárni:

1./ A megvásárolni kívánt terméket ki kell választani, és a „Kosárba rakom” gomb segítségével lehet a virtuális bevásárlókosárba helyezni.

2./ Amennyiben a vásárló további terméket is kíván vásárolni, ki kell választania, és az előbbi módon a bevásárlókosárba kell helyeznie.

3./ A vásárló a „Kosár ürítés” gombra kattintva a kosár teljes tartalmát ürítheti, vagy a „Termék törlése”  gombra kattintva a termékeket egyenként törölheti a kosárból.

4./ Amennyiben a vásárló nem kíván több terméket vásárolni, a vásárlást a „Kosár összesítő” gombra kattintva lezárhatja.

5./ A megrendelés a regisztrációval /A/ vagy regisztráció nélkül /B/ folytatható.

 

A./ Rendelés regisztrációval:

A kosár használatát követő lépések:

1./ Személyes adatok, szállítási, illetve számlázási cím, valamint jelszó megadása /A korábban már regisztrált vásárlóknak ezt csupán az adatok változása esetén kell kitölteni./

2./ Szállítási adatok megerősítése

3./ Fizetési adatok megadása.

4./ Rendelés adatainak áttekintése és megerősítése.

 

B./ Rendelés regisztráció nélkül:

A kosár használatát követő lépések.

1./ Személyes adatok, szállítási, illetve számlázási cím megadása.

2./ Szállítási és fizetési mód kiválasztása.

3./ Rendelés adatainak áttekintése és megerősítése.

 

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 9-17 óra között. Megrendelés leadására a hét minden napján 0-24 óráig van lehetőség. Amennyiben a megrendelés leadása a munkaidő lejárta után történik, úgy a megrendelés az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. Ügyfélszolgálatunk minden esetben visszaigazolást küld a megadott email címre a rendelés adataival és a kiszállítás várható idejével kapcsolatban. A visszaigazolás tartalmazza a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet 2. §-ban meghatározott adatokat.

Társaságunk fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! Amennyiben a visszautasított megrendelés vételára előre fizetéssel került kiegyenlítésre, az összeget visszautaljuk a vásárló bankszámlájára.


Házhoz szállítással kapcsolatos információk

Webáruházunk megrendeléseit a DPD Hungária Kft. futárszolgálat kézbesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 9-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok visszaszállítási költségét a vásárlónak kell megfizetnie.


Házhoz szállítás díjszabása

Szállítási díjak csomagonként:
Normál (átlagos) csomagméret:
- 40 kg-ig, 30.000 Ft-ig: Bruttó 1.200 Ft 
- 40 kg-ig, 30.000 Ft felett: INGYENES KISZÁLLÍTÁS
Extra csomagméret:
- 40-60 kg, értéktől függetlenül: Bruttó 2.500 Ft
- 60 kg felett, értéktől függetlenül: Bruttó 5.000 - 15.000 Ft között.

A szállítási díjak Magyarország területére érvényesek. Személyes átvételi lehetőséget budapesti és szentesi telephelyeinken tudunk biztosítani, ez esetben szállítási költség nem merül fel.


Szállítási határidők

Elérhetőségeink bármelyikén tájékoztatást adunk az adott termék várható szállítási határidejéről. Raktári termékek esetében a megrendeléseket a beérkezésüktől számított 2-4 munkanapon belül teljesítjük. Nem raktári, de széria termékek esetén a szállítási idő maximum 3 hét. Egyedi termékek esetén a szállítási határidő ajánlat szerinti. Amennyiben szállítás 4 napnál hosszabb időt vesz igénybe,  a vásárlót emailben tájékoztatjuk a csomag kézbesítésének várható időpontjáról. A kézbesítést megelőző munkanapon emailben értesítjük. 

 

Megrendelt termék, illetve a házhoz szállítás díjának fizetési módja

Utánvét: A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számla a vásárló által megrendelt csomagban érkezik, a garancia e számlával érvényesíthető. A küldeményt a vásárlónak a futár előtt kell megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén jegyzőkönyv felvételét kell kérni, vagy a küldemény átvételét megtagadni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!


Banki átutalás: Biztosítunk lehetőséget a termék értékének előre történő kiegyenlítésére. Ez esetben a vételárat társaságunk alábbi számlájára kell átutalni.

Számlavezető bank: K&H Bank Zrt.

Számlaszám: 10402166-40712231-70140000

 Az átutaláskor a megjegyzés rovatba szükséges a rendelésszám beírása, amely a rendelésről küldött visszaigazoláson található.

 

Felhívás a termék átvételével kapcsolatosan

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a termék átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött termék esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre megfizetnie, újra kiküldésére kizárólag a termék ellenértékének előre történő átutalása esetén van lehetőség.


Jótállás, garancia

Termékeinkre 12 hónap garanciát vállalunk. A termék meghibásodása esetén termékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon, valamint elérhetőségeink valamelyikén kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről.
A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott termék közvetlenül webáruházunk szervizpontjára, a 1201 Budapest, Helsinki út 53 címre is visszaküldhető. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

 

Elállási jog

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet 4. §-a alapján a vásárló a megrendelése alapján létrejött szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. Az elállás jogát a termék kézhezvételének napjától számított 8 munkanapon belül teheti meg. A megrendelés visszaigazolása során közölt, az előbbi Korm. rendelet 2. §-ban szereplő adatok közlésének elmaradása esetén a vásárló jogosult három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a táraságunk azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Bizonyos esetekben nem illeti meg a vásárlót az elállási jog. Nem illeti meg az elállási jog a vásárlót a kifejezetten a kérésére, az ő általa szabott igények alapján készült termék esetében. Ilyen termékek többek között a rackszekrények, rackszekrény tartozékok, hálózati elosztók, műszerdobozok és kártyarekeszek.
Társaságunk a termék visszaérkezését követően haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a vásárlónak.

 

Elállási jog gyakorlásának módja

Amennyiben élni kíván elállási jogával, azt a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon jelezheti. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.
A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével kell visszajuttatni a cégünk címére. Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni.

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre annak a megállapítása miatt van szükség, hogy a vásárló rendeltetésellenes használata miatt nem rongálódott-e meg a termék. A termék visszaérkezését követő harminc napon belül társaságunk a vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát. (egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!)

 


Adatkezelési nyilatkozat

Az webáruház használata során a társaságunk csupán azokat az adatokat kéri a megrendelőktől, amelyek a megrendelés teljesítéséhez szükségesek. A rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára. Ez alól kivételek a  termék házhoz szállításához a futárszolgálatnak szükséges adatok.

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a KONTASET Kft. kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére.

A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. /A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol./ A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra.

A megrendelés folyamán rögzített adatokat társaságunk a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.

A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat társaságunk bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén.
Az adatok törlése, módosítása bármikor kérhető az info@kontaset.hu e-mail címen.

 

Jogviták

A megrendelésből és vásárlásból származó esetleges vitás kérdéseket társaságunk igyekszik békés úton rendezni. Arra az esetre, ha a békés rendezés nem vezet eredményre, társaságunk a székhelye szerint illetékes bíróság kizárólagos illetékességét köti ki.

 

Egyebek

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet (megtekinthető itt) z elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi  CVIII. tv. (megtekinthető itt), az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (megtekinthető itt), valamint a vonatkozó egyéb jogszabályok rendelkezései az irányadóak.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a KONTASET Kft. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

 

Budapest, 2012 július.20

KONTASET Kft.

A nyomtatóbarát PDF formátumú változat az alábbi linken érhető el (új ablakban nyílik):

 

Összehasonlítás
CTA bal oszlop

Szakmai kérdése van?Forduljon közvetlenül műszaki kollégáinkhoz!

Kovács László Papp Zoltán Halasi Lajos
Árajánlatot / Szaktanácsot kérek!